• Förlängd leveranstid under v 31

Vanliga frågor

Hur lång är leveranstiden?

I regel skickar vi er order samma dag eller dagen efter att den beställs.
Vi skickar våra försändelser med Postnord Varubrev som levereras dagen därpå.
Leveranstiden är därför mellan 1-3 dagar. 

Hur genomför jag en reklamation?

Om ni önskar att reklamera en vara behöver vi bilder på produkten som ska reklameras. Vi ber er därför skicka ett mail till [email protected] med ordernummer och bilder på felen hos produkten. Vi återkommer med svar så fort vi kan! 

Hur avbryter jag en beställning?

För att avbryta din beställning skickar du ett mail till [email protected] med ordernummer och skriver att du önskar att avbryta/makulera din order. Vi hade uppskattat om du samtidigt skriver varför du vill avbryta din order. Detta är för att vi ska kunna ta till oss av eventuell feedback för att vidare utveckla våra tjänster! 

Hur returnerar jag min beställning?

För att returnera en vara behöver du anmäla detta till oss innan du skickar tillbaka produkten. Vi ber er skicka ett mail till [email protected] med ordernummer och information om anledningen till returen. Produkten som ska returneras måste vara oanvänd och eventuell plombering/förpackning ska vara obruten. Du behöver själv stå för returfrakten och kan därför välja valfri metod att skicka tillbaka varan till adressen nedan. 

Produkten returneras till:

The CL Family Stores AB
Kalkstensvägen 10
24545 Staffanstorp

Hur kontaktar jag er?

Har du några frågor eller vill komma i kontakt med oss av annan anledning är du välkommen att skicka ett mail på [email protected]

Vad kostar frakten?

Frakten är kostnadsfri för beställningar över 300kr, annars kostar frakten 29kr. 

Vilka betalningsmetoder använder ni? 

Vi använder Klarna Checkout vilket möjliggör köp med kort, faktura eller swish